Concerts a l'aire lliure per rebre el nou alumnat de la UdL

El Consell de l'Estudiantat exhaureix entrades per la festa d'aquest dijous

festa estudiants
Un moment dels concerts / Foto: Javi Martín
El Consell de l'Estudiantat de la Universitat de Lleida (UdL) ha organitzat per aquest dijous, 8 d'octubre, una festa de benvinguda al curs 2020-2021 per al nou alumnat. Serà a l'aire lliure, a la zona enjardinada del campus 1 d'octubre, a Cappont, i amb aforament limitat com a prevenció de la COVID-19. Les entrades pels tres concerts, que eren gratuïtes, s'han exhaurit en menys de 24 hores. Aquesta activitat compta amb la col·laboració del Consell Social de la UdL i de la Diputació de Lleida.

El programa arrencarà a les 17.30h amb Miquel del Roig. El seguirà Senyor Oca, a les 19.30h, i clourà el grup de versions Pernil Salat, a partir de les 21.30h. "Ho tenim tot previst per complir amb les estipulacions del PROCICAT i gaudir d'una tarda festiva i segura. El públic estarà distribuït en grups de convivència de fins a 5 persones, l'ús de la màscara serà obligatori i tant els accessos com les sortides seran esglaonats seguint un recorregut prefixat", expliquen els organitzadors. Tampoc hi haurà servei de barra.

El Consell de l'Estudiantat ha optat per organitzar aquesta festa "com a alternativa d'oci segura a les habituals activitats de germanor informals que es realitzaven per la ciutat cada any", al mateix temps que "mostra un compromís amb el sector cultural que aquest any s'ha vist àmpliament afectat". El Consell demana disculpes a tots aquells que s'han quedat sense entrada, però recorda que " degut a les mesures sanitàries actuals no podem ampliar l'aforament".

MÉS INFORMACIÓ:

Web de la festa