Cant líric en el proper concert a la UdL

El baríton francès Victor Sicard i la pianista Anna Cardona, aquest dimecres al Rectorat

sicard-cardona-UdL
El duet Sicard-Cardona

El baríton francès Victor Sicard i la pianista catalana Anna Cardona actuaran demà dimecres a la Universitat de Lleida (UdL), dins la programació de la 21a Temporada Musical. Serà a partir de les 19.00h a la Sala d'Actes del Rectorat. El duet oferirà peces de Claude Debussy, Maurice Ravel, Gioacchino Rossini, Wolfgang Amadeus Mozart, George Bizet, Jacques Ibert, Gabriel Fauré, Jean-Philippe Rameau i Xavier Montsalvatge.

Sicard, Màster en Òpera per la Guildhall School of Music and Drama de Londres, és part de la National Opera Studio a la capital britànica. Entre els seus guardons, destaca el Primer Premi d'Òpera al Concurs Internacional de Marmande (2012). De la seua banda, Cardona es va formar al Conservatori Superior de Barcelona abans de traslladar-se a Anglaterra. Amb Victor Sicard, va obtenir el primer premi del Concurs Internacional Paper de Musica de Capellades (2012).

21a Temporada Musical a la UdL