Bronze per a la UdL en bàsquet masculí i futbol sala femení

Campionat universitari d'atletisme a Lleida aquest dissabte

Basquet Masculí equip
L'equip de bàsquest ha estat tercer als Universitaris de Catalunya / Foto: Esports UdL

La Universitat de Lleida (UdL) ha sumat aquesta setmana dos medalles més als Campionats de Catalunya Universitaris 2021 gràcies als esports d'equip. Els conjunts de bàsquet masculí i futbol sala femení han aconseguit sengles bronzes en les fases finals de les competicions disputades a Girona. De moment, la UdL ja ha guanyat 7 metalls: dos ors, un argent i quatre bronzes.

En les semifinals de bàsquet masculí, celebrades al Pavelló de Fontajau, l'equip que entrena Pau Lletjós va perdre la semifinal contra la Universitat de Girona (UdG) per 32 a 46. Tot i això, els nois de la UdL han compartit la tercera posició amb els de la Universitat Pompeu Fabra (UPF). La medalla d'argent ha estat per a la UdG i la d’or, per a la Universitat de Barcelona (UB).

En futbol sala femení, l'equip de la UdL – format per pràcticament les mateixes jugades de futbol que han aconseguit un bronze en aquesta disciplina- s'ha hagut de conformar amb la tercera posició després de perdre la semifinal al pavelló de Pont Major contra la Universitat Ramon Llull (URL) als penals. Les noies que entrenen Sònia Teixiné i Marta Sàez comparteixen la medalla de bronze amb les de la UPF. La d'argent ha estat per a la URL i la d'or, per a la UB.

L'equip de futbol sala femení, bronze als CCU 2021 / Foto: Esports UdL

La UdL organitza aquest dissabte, 1 de maig, els Campionats Universitaris de Catalunya d’Atletisme a les pistes de les Basses d’Alpicat, en col·laboració amb el club Lleida Unió Atlètica. Hi participaran 206 representants de totes les universitats catalanes, segons informa la Unitat d’Esports de la UdL.