Biblioteques nocturnes durant l'època d'exàmens

Obren les de Lletres i l'ETSEA només per a alumnat i personal de la UdL

bibliotecaUdLnit
La del Rectorat, captada al concurs Biblioinstants / Foto: Servei de Biblioteques UdL

L'alumnat de la Universitat de Lleida (UdL) pot utilitzar les biblioteques de la Facultat de Lletres i l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària (ETSEA) en horari nocturn i mentre durin els períodes d'exàmens del segon quadrimestre del curs 2016-17. Es tracta d'un pla pilot per tal de millorar el servei a l'estudiantat, responent a la seua sol·licitud i la de directors i degans de centre, segons informa el vicerector de Campus, Jesús Avilla.

La Biblioteca de Lletres, ubicada a l'edifici del Rectorat, obrirà de 21.00h a 02.00h del 29 de maig al 20 juny i del 26 de juny al 6 de juliol. Mentre, la de l'ETSEA ho farà de 21.00h a 02.00h de dilluns a divendres del 22 de maig al 22 juny, de 14.00h a 02.00h els dissabtes 27 de maig i 3 de juny i de 09.00h a 02.00h els dissabtes 10 juny i 17 juny.

L'accés a les biblioteques estarà restringit als membres de la comunitat universitària de la UdL, que hauran de presentar tant el carnet universitari com el d'identitat a un vigilant de seguretat. En el cas de Lletres, l'entrada i sortida es farà a les hores en punt, com es fa habituament quan la sala d'estudis està oberta en horari nocturn.

En aquesta prova pilot, no hi haurà personal de biblioteques ni becaris; només personal de seguretat. Per tant, no hi haurà servei de préstec de llibres a l'exterior, però sí consulta en la sala, amb la normativa vigent. Avilla ha explicat que el resultat d'aquesta prova s'avaluarà a posteriori amb directors i degans de centre, consells de l'estudiantat, membres del Servei de Biblioteca i Documentació i representants dels treballadors.