Augmenten en 26 les empreses presents a la Fira del Treball

Tallers sobre xarxes socials o com superar una entrevista de feina

Fira UdL treball 2015
La Fira se celebra de nou al Centre de Cultures. FOTO: Jordi V. Pou

Conèixer  empreses de Lleida, descobrir les opcions laborals del mercat, i aprendre a emprar les xarxes socials per trobar feina o com superar una entrevista de treball, són alguns dels atractius que presenta per a l'estudiantat de la Universitat de Lleida la Fira UdL Treball.

Un total de 66 empreses, 26 més que en la passada edició, es donaran cita dimecres vinent a la tercera edició d'aquesta iniciativa que organitzen el Vicerectorat d'Estudiants, el Servei d'Informació i Atenció Universitària i els diferents centres de la Universitat de Lleida. La cita, un cop més, serà al Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera del campus de Cappont.

Les empreses que participen enguany són, majoritàriament, del sector agroalimentari (16), les noves tecnologies (9) i l'enginyeria (7), tot i que també hi seran presents consultores, asseguradores, mútues, bufets d'advocats, cadenes comercials, acadèmies d'idiomes, empreses de l'àmbit de la construcció, la seguretat, el transport, editorials, agències de viatges etc. Al llistat d'expositors, 47 en total, cal afegir una desena de Col·legis Professionals, i els estands del Ministeri de Defensa, PIMEC o el Servei d'Ocupació de Catalunya, a més dels propis de la UdL (Alumni, Consell de l'Estudiantat, Càtedra d'emprenedoria i Servei d'informació i atenció universitària).

UdLTreball "vol ser el punt de referència anual a la ciutat que impulsi i faciliti al teixit empresarial la captació del millor talent que genera la Universitat", expliquen els organitzadors. Enguany, com a novetat hi haurà servei de bus per facilitar l'assistència de l'alumnat dels campus més allunyats.

Del programa destaquen també tres tallers: "Linkedin o el poder de les xarxes", "Vinc a buscar feina", i "Vols descobrir les teues fortaleses per buscar feina", on fins ara hi ha més de 300 inscrits, i la conferència De la idea a la televisión, a càrrec de Christian Rodríguez, fundador de ByHours.com, la primera plataforma en línia de reserves d’hores d’hotel a nivell internacional.

Més continguts

Vídeo: El Debat de Lleida Activa / Lleida Televisió / 05/03/2016