Alumni UdL renova la seua junta

Josep Maria Sentís relleva Josep Maria Moragues a la presidència

alumnirector
La nova junta amb el rector. Foto: UdL
Alumni UdL, l'associació d'antics alumnes i amics de la Universitat de Lleida, estrena junta. Ahir el rector Jaume Puy va rebre el nou equip encapçalat per l'exgerent de la UdL i actual coordinador general i econòmic de l'Ajuntament de Lleida, Josep Maria Sentís, que relleva l'advocat Josep Maria Moragues, president d'Alumni UdL els darrers vuit anys.

A Sentís, llicenciat en Dret per l'Estudi General de Lleida, l'acompanyen Jorge Peña (titulat en Medicina) com a vicepresident; Xènia Castillo (titulada en Infermeria) com a tresorera; i Marina Rúbies (titulada en Comunicació audiovisual) com a secretària. Les vocalies les ocupen Víctor Falguera (titulat en Enginyeria agronòmica), Aurembiaix Giribet (titulada en Dret), Daniel Gutiérrez (titulat en Educació Primària), Alba Lamas i Jordi Virgili (ambdós titulats en Enginyeria informàtica). La junta, que va ser ratificada en una assemblea de l'associació, està formada per 4 dones i 5 homes que han estudiat en tots els centres propis de la UdL, amb una mitjana d'edat de 31 anys, i amb situacions laborals diverses: treballadores i treballadors per compte aliè, públics i empresaris emprenedors.

El principal objectiu del nou equip, segons consta al seu programa, és promoure el desenvolupament professional dels socis i les sòcies -un total de 12.607 actualment- difondre la UdL, reforçar vincles amb la pròpia Universitat, institucions, empreses i societat lleidatana, i afavorir que l'associació sigui un espai de trobada. Alumni UdL també s'ha fixat com a objectiu aconseguir fer associats en el campus d'Igualada, alhora que s'hi puguin dur a terme activitats de l'associació.