Alumnat i professorat d'Educació, d'intercanvi al Regne Unit

EducacioInfantiliPrimariaUdL
Les participants en la iniciativa, amb una professora Foto: Estudiantat FEPTS-UdL

Un total de 13 alumnes del doble grau d'Infantil i Primària, i del grau de Primària en pla bilingüe de la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social (FEPTS) de la Universitat de Lleida (UdL) participen fins el 8 de febrer en un intercanvi amb la Universitat de Winchester, al Regne Unit. Acompanyades per quatre docents i dos estudiants de doctorat, comproven "in situ" com imparteixen l'assignatura Learning beyong the classroom, basada en la matèria Processos i Contextos Educatius II de la UdL.

Aquesta matèria té com a objectiu ensenyar a aprendre a través de l'art i dels recursos comunitaris de la ciutat i el territori, per tal de relacionar el currículum de l'escola amb la vida real i desenvolupar capacitats creatives. Estudiants de Winchester i Lleida intercanvien ja les seues experiències a través d'un blog. El proper mes d'abril, alumnes i docents de la universitat britànica visitaran la UdL.