Ajuts de 'la Caixa' per a activitats socials i culturals de la UdL

L'Obra Social aportarà 24.000 euros gràcies a un conveni de col·laboració

conveniLacaixaUdL2015
Jaume Masana i Roberto Fernández signant el conveni. FOTO: UdL

EL'Obra Social “la Caixa” aportarà 24.000 euros a les activitats socials i culturals que desenvolupa la Universitat de Lleida (UdL), en virtut d'un conveni signat pel rector de la UdL, Roberto Fernández, i el director territorial de CaixaBank a Catalunya, Jaume Masana. La meitat dels diners aniran destinats al programa UdL x Tothom, que busca garantir la igualtat d'oportunitats de l'estudiantat amb alguna discapacitat o necessitat educativa especial.

Aquest programa forma part dels serveis que la Universitat de Lleida ofereix a tota la comunitat universitària, amb l'objectiu d'afavorir la formació superior i promoure la participació de les persones que presenten alguna discapacitat. Els destinataris són l'alumnat, el personal d'administració i serveis i el personal docent i investigador amb necessitats singulars que requereixin per al desenvolupament de la seua activitat alguna mena de suport o adaptació.

La resta de l'aportació de l'Obra Social “la Caixa” servirà per finançar una convocatòria d'ajudes per als membres de la comunitat universitària per al desenvolupament d'activitats formatives complementàries que tinguin com a objectiu atendre demandes de la societat per la via de l'ensenyament, el debat, l'estudi i l'anàlisi. El conveni té una vigència d'un any.

TEXT: Departament de Comunicació. Obra Social ”la Caixa"