Acord amb la Clínica Mi NovAliança per a pràctiques de l'alumnat

El protocol signat avui també preveu col·laborar en recerca

conveni NovAliança
El moment de la signatura / Foto: UdL
Alumnat de les Facultats de Medicina i d'Infermeria i Fisioteràpia de la Universitat de Lleida (UdL) realitzarà pràctiques acadèmiques externes a la Clínica Mi NovAliança, en virtut del protocol d'actuació que han signat avui el rector de la UdL, Jaume Puy, i el president del consell d'administració de Clíniques Mi, Gabriel Masfurroll. Aquest document marc té una durada inicial d'un any, amb la possibilitat de pròrrogues de la mateixa durada. El protocol, que s'anirà concretant en futurs convenis, també preveu la col·laboració en temes de recerca.

L'objectiu és detectar, amb els investigadors de la universitat, vies de treball per a la millora de la qualitat de vida dels pacients. "Estem encantats de poder explorar noves vies de col·laboració i fer-les créixer per la salut del territori", ha destacat el rector de la UdL. Per la seua banda, Masfurroll - que també és president del Consell social de la Universitat Autònoma de Barcelona - ha subratllat que "el món empresarial ha de perdre la por a la universitat i parlar el mateix idioma".