9 d'octubre de 2012

Argentina s'interessa per la formació contínua de la UdL
audio
Formació contínua / Universitat de Lleida / UdL
[+] AMPLIAR IMATGEEls professors s'han reunit amb responsables de l'àrea de formació contínua de la UdL / FOTO: UdL
baixcorva
Dos professors de les universitats argentines de Córdoba i Buenos Aires, Mònica Marquina i Sergio Obeide respectivament, han visitat aquest matí la Universitat de Lleida per conèixer el funcionament dels programes de formació contínua. Becats pel govern argentí, s'han reunit amb els responsables de la secció de formació del personal d'administració i serveis, així com l'Institut de Ciències de l'Educació-Centre de Formació Contínua (ICE-CFC), que gestiona activitats encarades al professorat i diversos col·lectius professionals.

Els docents també han conegut l'Oficina de Qualitat de la UdL, encarregada d'avaluar el contingut dels programes formatius que s'ofereixen. Tots dos s'han interessat per l'impacte que ha suposat la implantació del Bla Bolonya a les universitats europees ja que consideren que el procés té característiques comunes als canvis que s'han fet a l'educació superior de l'Argentina. Entre ells, expliquen, l'aposta per l'eficiència i l'avaluació de la qualitat en els diferents programes formatius.

Aquesta acció s'emmarca en el conveni de col·laboració entre el govern de l'Argentina i les Universitats de Lleida i Hèlsinki (Finlàndia), que han visitat prèviament.