9 de setembre de 2008

Inici de curs a la Universitat de Lleida . NOU CURS / El curs 2008-2009 arrenca a la Universitat de Lleida el 15 de setembre amb l'inici de les classes a tots els centres. La UdL oferta un total de 2.030 places a 29 titulacions diferents

La principal novetat són els graus adaptats a Europa: Ciències i Salut Animal, Geografia i Ordenació del Territori, Història, i Història de l'Art. L'alumnat de primer ha començat uns tallers d'acollida per familiaritzar-se amb les eines de treball que els ofereix la universitat. Les sessions també serveixen per repassar tècniques d'estudi, consulta dels fons bibliogràfic, instruccions per fer els treballs acadèmics i fórmules per treballar en equip.

Els quatre graus que la UdL ha posat en marxa tindran una durada de 240 crèdits i estaran estructurats en semestres de 20 setmanes.