9 de novembre de 2010

Ciències de l'Educació amplia el seu fons amb fotografies de Llorenç Melgosa
audio
Arquitectura de guerra
[+] AMPLIAR IMATGEArquitectura de guerra/ 6 (enderrocs casc antic)

Deu instantànies de la sèrie "Arquitectura de guerra" realitzades pel fotògraf lleidatà Llorenç Melgosa durant el 2005 s'han incorporat al fons artístic de la Facultat de Ciències de l'Educació, mercès a la donació de l'artista.

La sèrie, en blanc i negre, retrata diferents indrets de la ciutat de Lleida (Sant Llorenç, llar de Sant Josep, Indivil i Mandoni o el casc antic) transformats pel deteriorament o les intervencions urbanístiques. Precisament, una de les fotografies que formaran part del fons, la número 6, fou premiada al 4t Concurs fotogràfic Medioambiente Vitoria-Gasteiz Ingurumena.

El fons artístic de la Facultat de Ciències de l'Educació compta amb originals de Guillem Viladot, Albert Bayona, Jordi Jové, Teresa Vall Palou, Jesús Moncada i Garcia Sarramona.