8 d'octubre de 2009

La UdL s'adhereix a la Marxa Mundial per la Pau i la No Violència, impulsada per l'organització internacional Món sense Guerres

Marxa Mundial per la Pau. Universitat de Lleida
La Universitat de Lleida s'ha sumat a la Marxa Mundial per a la Pau i la No Violència, una iniciativa impulsada per l'organització internacional Món sense Guerres que, des del passat 2 d'octubre i fins al proper 2 de gener de 2010, recorrerà més de 90 països dels cinc continents.

Iniciada a Nova Zelanda, aquesta és la primera marxa mundial que recorre el món demanant la fi de les guerres, el desmantellament de les armes nuclears, i el cessament de tot tipus de violència, ja sigui física, econòmica, racial, religiosa, cultural, sexual i psicològica. La UdL ha decidit sumar-se a la iniciativa que compta amb adhesions de personalitats dels món de la política, la cultura, l'activisme social, l'esport, la religió, entre d'altres. Segons la web de la Marxa, altres universitats de l'Estat que s'hi han adherit són, de moment, la de Valladolid, la Internacional Menéndez Pelayo i l'Europea Miguel de Cervantes.

print enrera pujar