8 de febrer de 2013

GLOBALleida dóna entrada a les empreses en un nou òrgan consultiu
audio
GlobaLleida / Universitat de Lleida
[+] AMPLIAR IMATGEEl comitè s'ha reunit a la UdL /
FOTO: Ramon Gabriel
baixcorva
El Comitè Executiu de GLOBALleida ha aprovat avui la constitució d’un òrgan consultiu no estatutari, GLOBALleida Horizon, que donarà entrada al teixit empresarial i professional lleidatà amb l’objectiu de reflexionar i orientar línies i oportunitats de progrés a mig i llarg termini en l’àmbit d’actuació de GLOBALleida i de les seves institucions patrones.

L’òrgan tindrà representació multisectorial i multigeneracional, i estarà integrat per 15 membres amb reconeixement professional i social que, des de la seva expertesa, coneixement i visió, es vulguin comprometre amb el desenvolupament i el futur de les comarques de Lleida.

A més a més, el Comitè Executiu del consorci també ha donat llum verda a la creació d’un comitè de direcció, no estatutari, que estarà integrat per representants de GLOBALleida i de les institucions patrones: l’Ajuntament de Lleida, la Diputació de Lleida, la Universitat de Lleida, la Cambra de Comerç de Lleida i la Cambra de Comerç de Tàrrega.

L’objectiu d’aquest comitè, que es reunirà periòdicament, és facilitar el consens en les decisions que afecten el consorci lleidatà. D’aquesta manera, es podran agilitzar qüestions del dia a dia com la participació de personal de les entitats integrades en projectes i serveis de GLOBALleida.

Finalment, durant la sessió d’avui, també s’ha aprovat el nomenament de Conxita Villar com a directora d’una de les àrees de GLOBALleida. Villar és enginyera agrònoma, professora associada de la UdL i delegada del Col·legi Oficial d’Enginyers Agrònoms de Catalunya a Lleida, i ha estat fins avui directora de Fòrum Empresa.

TEXT: Comunicació Globalleida