7 de maig de 2008

. AGRÒNOM DE FERRO / L'ETSEA viu aquest dijous, 8 de maig, una nova edició de la seva festa més sonada: l'Agrònom de Ferro. El programa d'enguany arrenca a les 10 del matí amb una tractorada i s'estén fins la matinada amb diversos concerts.

L'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària (ETSEA) de la Universitat de Lleida viurà aquest dijous, 8 de maig, una nova edició de la seva festa més sonada: l'Agrònom de Ferro. El plat fort arribarà a partir de les 17.00h, amb la tradicional gimcana on els participants acaben "arrebossats" de fang. Les activitats, però, s'estenen al llarg de tot el dia i fins ben entrada la nit.

Agrònom de Ferro a la UdL
[+] AMPLIAR IMATGE Agrònom de Ferro'07
El programa arrenca amb una tractorada, que tindrà lloc al pàrquing de l'ETSEA a partir de les 10 del matí. També estan previstos un partit de futbol sala entre professors i alumnes, un campionat de butifarra, un dinar popular a base de paellada i una actuació castellera a càrrec de la colla Los Marracos.

La música és una altra protagonista de la jornada. La celebració de l'Agrònom de Ferro 2008 compta amb una desena de propostes diferents. El cantautor Miquel del Roig, el grup de hip hop La Vía Muerta i el grup de batukada Sambé du Timbalé amenitzaran les primeres hores de celebració. Els concerts de la nit, que començaran a les 22.30h, inclouen una exhibició de txalaparta a càrrec de Jo Tta Kun, les versions de Flying Peeper, el reggae de Miss Takes Ensemble, el rock català d'Arreplegats, l'ska de Ska-Boo-Da-Band, i la música electrònica dels DJs Nanok i Heri & Lluís versus Cerilla.

Amb motiu de la celebració de l'Agrònom de Ferro, els edificis del campus de l'ETSEA romandran tancats a partir de les 15.00h.

MÉS INFORMACIÓ

Programa de l'Agrònom de Ferro 2008 a la Universitat de Lleida