6 de maig de 2006

Més de cent pares i mares visiten la UdL

La Universitat de Lleida ha acollit avui 106 pares i mares de futurs alumnes en la jornada de portes obertes “Visita la UdL” organitzada pel vicerectorat de l’Estudiantat i el Servei d’Extensió Universitària.

Els participants en la jornada, que han pogut conèixer cadascun dels campus pels quals s’havien interessat, s’han mostrat molt satisfets per la iniciativa. “Mai m’hagués imaginat que la Universitat de Lleida tingués unes instal·lacions tan guapes” o “això està molt bé”, referint-se a les explicacions que han ofert els responsables de campus, han estat algunes de les afirmacions de pares i mares que s’han pogut sentir al llarg del matí.

El rector de la UdL, Joan Viñas, que ha agraït la participació en la jornada als pares i a les mares de futurs estudiants, ha destacat que la Universitat “és un servei públic a disposició del territori i de la seva gent que vetlla, no només per la formació de professionals i d’investigadors, sinó també per la formació íntegra de persones”.

Jornada Pares i Mares. Universitat de Lleida

Altrament, el president del Consell Social, Josep M. Pujol, ha manifestat que “aquesta és la nostra Universitat”, de la qual ha ressaltat, refermant les afirmacions del rector, “allò que no es veu”, el fet d’ésser “una Universitat petita que coneix les necessitats de la seva gent i implicada amb el territori, amb caràcter propi i manera de fer pròpia”.