5 de setembre de 2011

Comencen les benvingudes a l'alumnat de primer del grau

. El Programa d'Acollida al nou estudiantat, que ha començat a ETSEA, continuarà a la resta de centres a partir del 12 de setembre
audio
Benvinguda als alumens de l'ETSEA / UdL
[+] AMPLIAR IMATGEUn moment de l'acte de benvinguda del rector a la Sala d'Actes del Campus d'ETSEA / FOTO: UdL
baixcorva
L'alumnat de primer curs dels graus en Biotecnologia, Ciència i Salut Animal, Enginyeria Agrària i Alimentària, Enginyeria Forestal i Ciència i Tecnologia d'Aliments, que ofereix l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària (ETSEA) de la UdL han iniciat avui el curs acadèmic 2011-2012 rebent la benvinguda per part del rector, Roberto Fernández; la vicerectora d'Estudiantat, Postgrau i Formació Contínua, Neus Vila; la directora de l'ETSEA, M. Rosa Teira; i Víctor Sas, membre del Consell de l'Estudiantat.

D'aquesta manera ha començat, en aquest centre, el programa d'acollida que la UdL s'ofereix a tot l'estudiantat de nou ingrés. Aquesta iniciativa pretén fer més fàcil l'adaptació d'aquestes persones al que serà el seu nou entorn d'estudi. Per aquest motiu, durant dos dies, s'organitzen diferents activitats amb l'objectiu de presentar-los tant els òrgans de govern de la Universitat com del centre on s'han matriculat.

A les jornades d'acollida de l'ETSEA, que s'allargaran fins demà dimarts, es programen diferents activitats com un curs de seguretat als laboratoris o el taller Soc emprenedor?, que tindrà lloc demà a les 12 del migdia a la Sala d'Actes de l'Edifici Principal. A més, es donarà a conèixer el funcionament d'eines com el Campus Virtual, el Pla d'Acció Tutorial o els serveis generals de la UdL com el Servei d'Informació i Atenció Universitària (SIAU), el Servei de Biblioteca i Documentació, el Servei Lingüístic i el Servei d'Esports.

El Programa d'Acollida de la UdL a l'estudiantat de nou ingrès ofereix diferents activitats per donar a conèixer el Campus Virtual, el Pla d'Acció Tutorial o els serveis generals de la UdL
A la resta de centres, el Programa d'Acollida tindrà lloc els dies 12 i 13 de setembre. Del programa d'actes, destaquen tallers per fomentar el treball en equip com la que organitza l'Escola Politècnica Superior; l'esmorzar amb ONG's i associacions de voluntariat que es farà al Campus de Ciències de la Salut; la conferència Les Humanitats avui, a càrrec de Manel Lladonosa, catedràtic d'Història contemporània de la UdL, que organitza la Facultat de Lletres; o les activitats esportives que tindran lloc a l'INEFC, entre altres.