5 de març de 2012

La UdL es presenta a les famílies de futurs alumnes
audio
Jornada de Campus Oberts a la Universitat de Lleida. Foto: Adolf Izquierdo
[+] AMPLIAR IMATGEL'acte de benvinguda va tenir lloc al Centre de Cultures / FOTO: Adolf Izquierdo
baixcorva
Un total de 214 persones van participar dissabte en la Jornada de campus oberts per a pares i mares que organitza des de fa vuit anys el Servei d'Informació i Atenció Universitària de la UdL.

Les famílies provenien majoritàriament de les comarques de Lleida i la Franja de Ponent, tot i que també en van acudir de Barbastre, Sabiñánigo, Barcelona, Andorra, Menorca, Igualada i de la localitat tarragonina de Tivissa. Un total de 121 van triar visitar els centres on es cursen graus de ciències de la salut, ciències, enginyeria i arquitectura (les escoles Politècnica Superior i Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària i les facultats acultats de Medicina i d'Infermeria), mentre que 93 van interessar-se per les titulacions de ciències socials i jurídiques, art i humanitats que es curses a les facultats de Dret i Economia i Lletres.

Abans d'iniciar la visita als campus, van ser rebuts pel rector de la UdL, Roberto Fernández, i la vicerectora d'Estudiantat, Postgrau i Formació Contínua, Neus Vila, a l'auditori del Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera, al campus de Cappont.