4 de març de 2010

La UdL rep aquest dissabte gairebé una norantena de pares i mares de futurs alumnes universitaris
audio
Jornada de Campus Oberts a la UdL
[+] AMPLIAR IMATGE Les famílies poden conèixer les instal·lacions i l'oferta educativa
Un total de 86 pares i mares d'alumnes dels últims cursos de Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Superior de les comarques de Ponent i la Franja estan inscrits a la VI Jornada de Campus Oberts per a famílies que tindrà lloc aquest dissabte. Els participants en la trobada coneixeran l'entorn acadèmic on es desenvolupa la vida acadèmica i vivencial de l'estudiantat, així com les diferents titulacions que oferta la UdL. Les principals novetats per al curs vinent són Fisioteràpia, Psicologia, Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica, i el grau de Turisme, que s'incorpora a la Facultat de Dret i Economia.

La recepció per a tots els pares i mares tindrà lloc a les 10 del matí al vestíbul del Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera, al campus de Cappont. Anirà a càrrec del vicerector d'Estudiantat, Xavier Gómez. Després podran seguir dos recorreguts, segons les seues preferències. Un grup visitarà l'Escola Politècnica Superior, la Facultat de Medicina, l'Escola Universitària d'Infermeria i l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària. L'altre recorrerà la Facultat de Dret i Economia, la Facultat de Ciències de l'Educació i la Facultat de Lletres.

La jornada acabarà per a tothom a les 13.15h a l'edifici del Rectorat, on el rector de la UdL Joan Viñas els oferirà un aperitiu de comiat.