4 de maig de 2009

El grup de teatre de la UdL participa aquest dimarts a València en la catorzena Mostra de Teatre Interuniversitari de la Xarxa Vives

Grup de Teatre de la Universitat de Lleida
[+] AMPLIAR IMATGE Els actors de la UdL, durant un assaig
La sonda espacial Voyager, enviada l'any 1977 a l'encontre d'una possible intel·ligència alienígena, per fi ha obtingut resposta i ja hi ha data per a la seua tornada a la Terra. Aquest és el punt de partida de "Tot esperant Marcel·lí", l'obra que el grup de teatre de la Universitat de Lleida representarà aquest dimarts, 5 de maig, a València dins de la catorzena Mostra de Teatre Universitari de la Xarxa Vives.

El muntatge, dirigit per Emili Baldellou, presenta un mostrari de la Humanitat curosament escollit que és convocat a l'acte de benvinguda en aquest esdeveniment històric. Li donen vida els actors i actrius Adriana Baena, Jordi Beneitez, Irene Carné, Héctor Casal, Oriol Farré, Efrem Gómez, Gustavo Hidalgo, Mireia Rocha, Rafael Rodríguez, Manel Romero, Jesús Sánchez i Maite Zabalza. L'obra també es podrà veure el 13 de maig a la Sala d'Actes del Rectorat de la UdL, a partir de les 20.00h.

La 14a Mostra de Teatre Universitari aplega més de 170 actors, que presenten un total de tretze obres fins el proper dia 8 de maig. Totes les actuacions tenen lloc a l'edifici històric La Nau de la Universitat de València.

La darrera edició que va acollir la UdL va tenir lloc a l'any 2007.