4 de juny de 2010

Jornada sobre protecció de dades i portes obertes en el Dia mundial dels Arxius
audio
Jornada de Portes Obertes al Servei d'Arxiu de la Universitat de Lleida
[+] AMPLIAR IMATGE Alguns dels participants en la jornada de portes obertes del 2009
La UdL acollirà el proper divendres, 11 de juny, una jornada sobre gestió de documents, protecció de dades i administració-e. L'activitat, que s'emmarca en la celebració del Dia Internacional dels Arxius, pretén reflexionar sobre l'evolució que la legislació està aportant respecte a les tecnologies i les pràctiques de treball. Entre altres ponents, hi participarà el coordinador de l’Àrea d’Estudis de l'Agència Espanyola de Protecció de Dades, Ricard Martínez.

Els organitzadors de la jornada destaquen que "la gestió de documents i la protecció de dades constitueix un repte estratègic per la Universitat, com en les altres administracions públiques. No es pot concebre cap tràmit administratiu sense el seu tractament documental i de les dades, ni tampoc cap dels serveis que proporcionem als nostres estudiants i usuaris".

En el marc de la mateixa commemoració, el Servei d'Arxiu i Gestió de Documents de la UdL realitzarà una jornada de portes obertes dimecres, 9 de juny. S'han programat visites guiades a les 10.00h i les 16.00h.