31 de març de 2009

El cross femení dóna la primera medalla a la UdL en els Campionats d'Espanya Universitaris 2009, amb un bronze per a Marisa Casanueva

Marisa Casanueva, medalla als Campionats Universitaris per la Universitat de Lleida
[+] AMPLIAR IMATGECasanueva, amb el metall aconseguit a Granada
Casanueva ha quedat tercera en la categoria femenina després de completar un circuit trenca cames a 900 metres d'altitud prop de Sierra Nevada, a la província de Granada. Casanueva ha millorat sensiblement els resultats aconseguits l'any passat en el mateix campionat, quan va quedar en el lloc 27. L'equip de voleibol masculí de la UdL competirà en les proves estatals del 4 al 8 de maig a Almeria. Mentre, el d'handbol femení ho farà entre els dies 11 i 15 del mateix mes a Granada. Tots dos conjunts van aconseguir l'or als Campionats de Catalunya Universitaris.

En aquestes proves autonòmiques, la UdL ha guanyat 19 metalls més. En judo, els atletes lleidatans han aconseguit tres ors (Raul Clemente, Daniel Pions i Laura Terrades), dos plates (Paula Calvo i Daniel Isabal) i dos bronzes (Francisco José Miras i Carlos Figueras). En bàdmington, la UdL s'ha fet amb una plata per al doble masculí format per Carlos Arroyos i Xim Seguí, un bronze per la parella d'Àlex de Broca i Javi Royo, i un bronze individual per a Carlos Arroyos. Mentre, la natació ha sumat 7 medalles: dos plates per als relleus femenins, dos més per a Carles Ridaura (una en 50 papallona i una altra en 50 lliures) i tres bronzes per Aldara Cárdenas, Peter Petrovic i Iandira Sánchez.

A aquestes darreres medalles en els Campionats de Catalunya Universitaris cal afegir els bronzes aconseguits anteriorment pels equips de fubtol sala masculí i femení, futbol, i voleibol femení.

MÉS INFORMACIÓ

Campionats d'Espanya Universitaris 2009