31 de març de 2009

Els membres de la comunitat universitària podran participar en projectes de cooperació de MILPA gràcies a un conveni amb la UdL

Signatura del Conveni UDL-MILPA
[+] AMPLIAR IMATGED'esquerra a dreta: Mariola Espejo, Joan Viñas i Carme Figuerola
La Universitat de Lleida realitzarà programes de cooperació i mobilitat comuns amb l'Associació per al Desenvolupament de les Comunitats més Desfavorides (MILPA). Serà en virtut d'un conveni que han signat aquest dimarts el rector de la UdL, Joan Viñas, i la coordinadora de MILPA, Mariola Espejo. A l'acte també ha assistit la vicerectora de Relacions Internacionals i Cooperació, Carme Figuerola.

Els membres de la comunitat universitària podran incorporar-se als projectes de suport a la salut que MILPA ja du a terme amb campaments de refugiats al Sàhara Occidental i comunitats indígenes maies a Guatemala.

El conveni marc de cooperació entre la UdL i MILPA té una durada de dos anys prorrogables. El text també contempla que els signants puguin establir programes conjunts de recerca i de formació, així com endegar iniciatives de difusió i sensibilització.