30 de desembre de 2010

L'Escola d'Infermeria ja és facultat
audio
Facultat d'Infermeria de la Universitat de Lleida [+] AMPLIAR IMATGELa Facultat d'Infermeria, al Campus de Ciències de la Salut

El Diari Oficial de la Generalitat (DOGC) va publicar ahir la conversió de l'Escola Universitària d'Infermeria de la Universitat de Lleida en Facultat d'Infermeria, un any després que el Consell de Govern de la UdL aprovés aquest canvi. Dels 15 centres públics i privats existents a Catalunya que imparteixen estudis d'Infermeria, només la Universitat Ramon Llull i la de Lleida tenen Facultat. En aquest centre de la UdL, a més del grau en Infermeria, s'imparteix, des d'aquest curs acadèmic, el grau de Fisioteràpia.

Des de la direcció del centre s'ha valorat molt positivament haver passat a ser facultat. Segons Luisa Guitard, "ara som un centre amb possibilitats completes en tots els nivells acadèmics: grau, màster i doctorat".