3 de novembre de 2009

La pianista Beatriz Montes porta l'esperit de Viena a la UdL amb un concert aquest dimecres
audio
Beatriz C Montes a la Temporada Musical de la Universitat de Lleida
[+] AMPLIAR IMATGE Beatriz C. Montes
La pianista madrilenya Beatriz C. Montes portarà aquest dimecres a la Universitat de Lleida els sons de les diferents escoles vieneses. Amb peces de Joseph Haydn, Franz Schubert, Johannes Brahms i Alban Berg, la concertista vol repassar la intensitat emocional que transmeten els grans mestres de la capital austríaca. El seu concert tindrà lloc aquest dimecres, 4 de novembre, a partir de les 19.00h a la Sala d'Actes de l'Edifici del Rectorat, en el marc de la 17a Temporada Musical de la UdL.

Beatriz Montes és actualment professora de la Universitat de Salamanca, després d'haver exercit la docència durant cinc anys a la Universitat Autònoma de Madrid. Compagina la seua activitat acadèmica amb els recitals i la recerca musical. Compta amb el diploma superior d'erudició del Conservatori Nacional de París i ha format part de dos grups d'investigació de la Fundació Europea de la Ciència, a banda d'altres projectes internacionals.