3 de maig de 2013

Un professor de la UdL, vicepresident del Consell General de Col·legis de Fisioterapeutes

Ramon Aiguadé
Ramon Aiguadé / Foto: Col·legi de Fisioterapeutes de Catalunya
baixcorva
El coordinador del Grau de Fisioteràpia de la Universitat de Lleida, Ramon Aiguadé, és el nou vicepresident del Consejo General de Colegios de Fisioterapeutas (CGCF). El president de l'entitat es triarà en unes eleccions que se celebraran el dia 11 de maig, a Madrid.

Aiguadé és fisioterapeuta i psicopedagog. Membre del Comitè de Publicació de la revista francesa Kinésithérapie i de la Societé Française de Kinésithérapie, a més de traductor i revisor científic de diversos llibres, també és l'actual tresorer del Col·legi de Fisioterapeutes de Catalunya.

Amb la designació de Ramon Aiguadé com a vicepresident del CGCF, el Col·legi de Fisioterapeutes de Catalunya assoleix la representació més important que ha tingut fins a l'actualitat dins l'ens estatal.