3 de desembre de 2010

L'estudiantat escull els seus representants als òrgans de govern

. La participació al Claustre arriba al 9'74%, 1'4 punts per sobre que al 2008
audio
Eleccions de l'estudiantat a la Universitat de Lleida [+] AMPLIAR IMATGEUn moment de les votacions a la Facultat de Lletres
L'estudiantat de la Universitat de Lleida ja ha escollit els seus representants als diferents òrgans de Govern. En el cas del Claustre, la participació mitjana ha estat del 9'74% del cens, 1'4 punts per sobre de les darreres eleccions, celebrades al 2008. Els 65 nous representants de l'alumnat s'estrenaran en la sessió del proper dia 17.

Per centres, els nivells més alts de participació, amb un 34'98%, han estat a l'Escola Universitària d'Infermeria, on s'ha realitzat una experiència pilot de vot telemàtic. La segueixen la Facultat de Medicina, on ha participat un 17'09% del cens; la Facultat de Lletres, amb un 14'16%; la Facultat de Dret i Economia, amb una participació del 9'45%; i la Facultat de Ciències de l'Educació, amb un 5'51%. Tanquen el llistat, amb els nivells més baixos, l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària, on va votar el 4'83% de l'alumnat, i l'Escola Politècnica Superior, amb un 4'79%.

Els 65 nous representants de l'alumnat s'estrenaran en la sessió del proper dia 17 de desembre
Un total de 8.129 alumnes tenien dret a exercir el seu vot en aquestes eleccions en les que, a banda d'elegir els seus representants al Claustre de la UdL, també ho han fet a les diferents Juntes de Centre, amb una participació mitjana del 9'89%, quan fa dos anys va ser del 7'75%. També n'han escollit pels diversos departaments. Pel que fa a Infermeria, la participació a la Junta d'Escola ha arribat al 34'23% del cens i al consell de Departament, del 31'16%.