3 de desembre de 2010

Llum verda al grau conjunt de Veterinària UdL-UAB

. Amb trenta places pels titulats de Ciència i Salut Animal
audio
ETSEA de la Universitat de Lleida [+] AMPLIAR IMATGEPart de la docència es farà a l'ETSEA i part, a la ciutat comtal
El Consell Interuniversitari de Catalunya (CIC) ha aprovat 10 graus nous pel curs 2011-2012. La Universitat de Lleida (UdL) impartirà conjuntament amb la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) el grau de Veterinària, que permetrà a trenta alumnes de Ciència i Salut Animal obtenir la doble titulació amb dos cursos més. Part de la docència es farà a Lleida i part, a la ciutat comtal.

El CIC també ha aprovat els màsters de les enginyeries forestals i informàtica a la UdL. Mentre, ha ajornat l'aprovació del màster d'enginyeria agronòmica sol·licitat per la Universitat Politècnica de Catalunya, que deixaria l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària de la UdL sense l'exclusivitat d'aquests estudis. Una portaveu de la conselleria d'Universitats ha reconegut que el tema s'ha posposat "per falta de consens". La decisió queda a l'espera, doncs, del nou executiu català.

El Grau permetrà a trenta alumnes de Ciència i Salut Animal obtenir la doble titulació amb dos cursos més. Part de la docència es farà a Lleida i part, a la ciutat comtal
D'altra banda, la reunió del Consell Interuniversitari també ha donat llum verda al màster de Dret, obligatori per exercir les professions d'advocat i procurador dels tribunals, que ha generat la protesta de l'estudiantat de la Facultat de Dret i Economia de la UdL. Queda pendent elaborar-ne el reglament. En l'àmbit de finançament, el CIC ha acordat revisar l'actual model per implantar una vinculació "més explícita entre l'assignació dels recursos i els resultats esperats de la institució". El Consell proposa que el 25% del total del finançament del sistema universitari estigui vinculat als resultats.