3 de desembre de 2008

Més de 7.000 estudiants dels centres propis de la UdL escullen demà els seus representants al Claustre, les juntes de centre i els consells de departament

Eleccions a l'Estudiantat 2008 a la UdL
[+] AMPLIAR IMATGE El Consell de l'Estudiantat fa campanya per fomentar la participació
Les votacions tindran lloc a totes les escoles i facultats des de les 10 del matí fins a les 6 de la tarda.

La renovació dels representants dels estudiants als òrgans de govern té lloc cada dos anys. Pel que fa al Claustre s'han de cobrir 65 places i quant als consells de departament (26) i juntes de centre (7) depèn de cadascun.

Els representants del Consell de l'Estudiantat de la UdL estan fent aquests dies una campanya informativa als diferents campus per informar de les eleccions i convidar els seus companys a què votin demà.

MÉS INFORMACIÓ

Eleccions 2008 a l'Estudiantat. Més informació