29 d'octubre de 2012

Una professora de la UdL, guardonada en la 7a edició dels Premis FUNDE
audio
Premis FUNDE / Universitat de Lleida / UdL
[+] AMPLIAR IMATGELoreta Medina va rebre el premi de mans de Miquel Garcia Teruel, director de MAPFRE LLEIDA / FOTO: FUNDE
baixcorva
Loreta Medina, catedràtica contractada pel programa Serra i Hunter, ha estat una de les setze dones guardonades en la setena edició dels Premis FUNDE, que l'Associació d'Empresàries, Professionals i Directives va lliurar divendres a la Seu Vella de Lleida. L'entitat ha reconegut la tasca investigadora a l'IRBLleida d'aquesta professora de la Facultat de Medicina de la UdL, que compta amb més de 20 anys d'experiència en el camp de la recerca i 16 en el de la docència.

Vinculada a la Universitat de Lleida des dels darrers sis anys, dirigeix un grup de recerca sobre el Desenvolupament i Evolució del Cervell amb importants col·laboracions a nivell internacional. Ha publicat un total de 64 articles en revistes internacionals indexades, i actualment és la investigadora principal de vuit projectes de recerca. És per tot plegat que l'associació Funde ha volgut reconèixer el seu "èxit" com a dona investigadora.
L'any passat van ser guardones en la mateixa categoria, les integrants del Grup de Recerca Consolidat en Mediació Lingüística de la Universitat de Lleida.