28 de març de 2011

Nova participació de la UdL al Saló de l'Ensenyament
audio
Saló de l'Ensenyament. Universitat de Lleida [+] AMPLIAR IMATGEL'estand de la UdL al Saló FOTO: UdL
Més de 2.000 persones han passat per l'estand de la Universitat de Lleida al Saló de l'Ensenyament ,que s'ha celebrat del 23 al 27 de març al recinte Firal de Montjuïc de Barcelona. Segons les primeres estimacions al voltant de 7.000 persones han visitat aquesta fira que enguany ha arriba a la 22 edició.

Atès per becaris i per personal del Servei d'Informació i Atenció Universitària, a l'estand de la UdL, es podia trobar informació dels graus que ofereix la Universitat de Lleida, així com dels seus serveis.  La Universitat de Lleida també ha participat en la Fira Futura, dedicada als màsters i postgraus, que va tenir lloc els passats 25 i 26 de març a Barcelona.