28 de maig de 2008

El curs de Francesc Fité i Francesa Español és un dels que ja ha cobert les places disponibles . CURSOS / La Universitat d'Estiu registra un alt ritme d'inscripcions. Quatre cursos ja han tancat la matrícula en tenir totes les places cobertes

Al llarg dels 12 primers dies de matrícula, més de 300 persones s'han apuntat a algun dels 34 cursos que inclou l'oferta d'enguany. Els que ja han tancat l'admissió d'alumnes en tenir totes les places cobertes són: Arquitectura i Formes Artístiques Medievals (a càrrec dels professors Francesc Fité i Francesa Español), Introducció als Sistemes d'Informació Geogràfica de Programari Lliure (amb David Manjón), Adquisició de Competències mitjançant la Interacció Reconduïda amb el Cavall (a càrrec de Pere Blanco) i Com fer una presentació d'èxit. Aplicacions i Tècniques (amb Ferran Perdrix). Altres cursos que són a punt de tancar la matrícula són els relatius a Reporterisme Internacional, Pintura Mural i l'Estalvi d'Energia, entre altres.

La majoria dels cursos tindran lloc a la Seu d'Urgell entre els dies 8 i 18 de juliol. La resta es distribuiran entre la ciutat de Lleida, Erill la Vall, Tàrrega, Tremp, Arbeca, Solsona i Peralta de la Sal (que s'incorpora enguany com a seu). La Universitat de Lleida ofereix descomptes del 15% a tots aquells que formalitzin la seva inscripció abans del 30 de maig i d'un 10% pels que ho facin abans del 15 de juny.