28 de desembre de 2007

La Universitat de Lleida cedirà bicicletes als estudiants al 2008

Bicicletada 2007 a la Universitat de Lleida
A partir del proper 1 de febrer, dins un projecte pilot de mobilitat sostenible engegat per la Universitat de Lleida, disset alumnes de la UdL disposaran de bicicletes per desplaçar-se als centres universitaris. Es tracta d'una iniciativa proposada pel Consell de l'Estudiantat durant el curs passat i que ha desenvolupat el Vicerectorat d'Estudiantat en col·laboració amb la Comissió de Medi Ambient de la UdL i el Club d'Usuaris i Amics de la Bicicleta (CUAB), amb l'objectiu de promocionar la bicicleta com a mitjà de transport eficient, ràpid, econòmic, còmode, divertit i saludable a la ciutat de Lleida.

Poden optar a obtenir una bicicleta en cessió els estudiants de programes de mobilitat acadèmica que acull la UdL, així com la resta d'alumnes matriculats en els diferents centres propis. El Vicerectorat ha obert una convocatòria a tal efecte que finalitza el proper 23 de gener de 2008. Les bicicletes seran atorgades per ordre de registre de sol·licituds.

Els estudiants que finalment obtinguin la cessió de la bicicleta disposaran d'una assegurança i rebran, a més a més, un kit de seguretat consistent en un casc, una armilla reflectant i un cadenat. L'estudiant que rebi la bicicleta abonarà una quantitat en concepte de fiança que li serà retornada al final del període de la cessió, excepte una petita part que es destinarà a despeses de gestió i assegurances. La bicicleta haurà de ser retornada el 30 de juny del 2008

Aquesta cessió té com a objecte promocionar l'ús de la bicicleta entre la comunitat d'estudiants de la UdL en proporcionar-los un mitjà de transport urbà sostenible. La cessió de bicicletes és una acció de promoció de la Universitat de Lleida en defensa de l'ús de la bicicleta com a mitjà de mobilitat sostenible a la ciutat de Lleida.

MÉS INFORMACIÓ

Cessió de Bicicletes per a l'estudiantat. Sol·licituds fins al 23 de gener