27 d'abril de 2012

L'Institut Barraquer reconeix la UdL com a "Cooperador de Mèrit"
audio
El doctor Barraquer a la Universitat de Lleida / UdL
[+] AMPLIAR IMATGEEl Dr Barraquer va inaugurar el curs a Medicina el passat octubre/ FOTO: UdL
baixcorva
La Universitat de Lleida (UdL) rebrà al 2013 el diploma com a Cooperador de Mèrit de l'Institut Barraquer de Barcelona, segons ha decidit l'assemblea general d'aquesta institució. El guardó premia el "model d'acció docent obert a l'excel·lència per a la investigació" de la UdL mitjançant camps com "el biotecnològic, el robòtic i l'agroalimentari, amb especial èmfasi en l'atenció a la formació oftalmològica".

Altres entitats de prestigi compten ja amb aquest reconeixement de l'Institut Barraquer com ara l'Organització Nacional de Trasplantaments, la Universitat Internacional de Catalunya, la Facultat d'Òptica i Optometria de Terrassa o el Sindicat de Metges de Catalunya. També personalitats com la periodista Julia Otero.

El president de l'Institut, Joaquim Barraquer, va inaugurar oficialment el curs 2011-2012 a la Facultat de Medicina de la UdL, que també va acollir una jornada a favor de les donacions de còrnia promoguda per la Fundació Barraquer-Banc d'Ulls per al tractament de la ceguesa, que l'oftalmòleg va crear al 2003.