26 d'octubre de 2012

. La UdL cedeix 48 bicicletes a l'estudiantat
audio
CEssió de bicicletes als alumnes a la Universitat de Lleida
[+] AMPLIAR IMATGEAmb les bicicletes es lliura un cadenat, una armilla i un casc /  FOTO: UdL
baixcorva
El Servei d'Informació i Atenció Universitària ha estat l'escenari aquest matí del lliurament de part de la flota de bicicletes que enguany la Universitat de Lleida posa a disposició de l'estudiantat. Gràcies a un conveni amb el Bicicleta Club de Catalunya (BACC), aquest curs se cedeixen 48 unitats (28 de la UdL i 20 del BACC), 20 més que l'any passat, en el marc del Programa de Cessió de bicicletes a l'estudiantat que la UdL va començar al 2008.

El programa s'ha ampliat per primer cop a l'alumnat dels centres adscrits, l'INEFC-Lleida i l'Escola Universitària de Relacions Laborals, i l'adjudicació s'ha fet per odre d'inscripció al programa i no prioritzant l'estudiantat de programes de mobilitat.

Avui, alguns d'aquests estudiants han passat a recollir les bicicletes pel campus de Cappont, a més d'un cadenat, un casc i una armilla reflectant. La cessió, que passa de sis mesos a tot el curs, implica el pagament d'una fiança de 99 euros que serà reemborsada quan es torni la bicicleta.

A l'acte de lliurament hi han estat presents el vicerector de Campus, Jesús Avilla, i Francesc Català, membre de la Comissió de Medi Ambient de la UdL, que els ha donat alguns consells per evitar robatoris.