26 de maig de 2008

Exposició Lleida3008. David Del Val - Universitat de Lleida . EXPOSICIÓ / David del Val exposa al Centre de Cultures, del 27 de maig al 27 de juny, una visió apocalíptica de Lleida en el proper mil·lenni. Els paisatges àrids i la lluita per l'aigua marquen el seu discurs fotogràfic

Lleida 3008 és una exposició que va més enllà de la denúncia del canvi climàtic. En ella David del Val planteja una selecció natural, tret principal de l'evolució, com un càsting de models en el que cada candidat lluita per aconseguir el premi final. Els oceans s’han evaporat i en el seu lloc sols resten immensos mars de sorra esquarterada i muntanyes erosionades com escenografies de cartró. L’augment de la temperatura de la Terra ha forçat l’èxode en busca d’aigua. És la prova final. L'homo futuris conserva qualsevol element viu com un tresor, com un anhel, una esperança. La humanitat torna a ser nòmada i desfila sense rumb per una passarel·la de desolació i indiferència. La sala d'exposicions del Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera, al campus de Cappont, acollirà aquesta mostra entre els dies 27 de maig i 27 de juny.

David del Val ha participat en campanyes publicitàries de diferents marques, cadenes de televisió i cases discogràfiques. L'any 2005 va obtenir el premi "Lux de Oro en Reportaje Social", concedit per l'Associació de Fotògrafs Professionals d'Espanya. El seu darrer terball publicat és la portada del llibre Digo yo, d'Andreu Buenafuente.

Exposició Lleida3008. David Del Val - Universitat de Lleida

MÉS INFORMACIÓ