26 de gener de 2010

La rendibilitat del sector agroalimentari centra el darrer llibre del professor Antoni Colom
audio

Edicions de la Universitat de LleidaEvaluación de la rentabilidad de proyectos de inversión. Aplicación a los sectores agrario y agroalimentario, del professor del Departament d'Administració d'Empreses i Gestió Econòmica dels Recursos Naturals Antoni Colom, és una de les darreres novetats d'Edicions de la Universitat de Lleida, dins de la col·lecció Eines. L’objectiu general del llibre és ser útil en els aspectes més pràctics pels tècnics i professionals dels sectors agrari, agroalimentari i de serveis generals i d'inputs (matèries primeres, auxiliars, logística, etc.). Al mateix temps, és una obra de consulta per aprendre i exercitar-se en el càlcul de la rendibilitat financera d’un projecte d’inversió.

En la mateixa col·lecció trobem altres novetats com ara Prácticas de laboratorio de física para ingeniería de la edificación, de Daniel Chemisana i Joan Ignasi Rosell. El manual és una eina pràctica pel Laboratori de Física, del Grau en Enginyeria de l'Edificació. També dins d'Eines, Edicions de la UdL ha publicat Métodos numéricos. Problemas resueltos y prácticas, que ofereix una aproximació a situacions reals de l'enginyeria.