24 de gener de 2011

Dos atletes de la UdL s'imposen al Campionat de Catalunya de Cros
audio
Campionats Universitaris. Universitat de Lleida [+] AMPLIAR IMATGEBartolomé Rigo i Llorenç Sales van quedar primer i segon, respectivament

La Universitat de Lleida (UdL) ha aconseguit les medalles d'or i plata al Campionat de Catalunya universitari de Cros 2010-2011, celebrat aquest diumenge a Sabadell. Bartolomé Rigo va ser primer i Llorenç Sales, segon. El podi el completava José Pablo Rivero, de la Universitat de Barcelona (UB). Mentre, en categoria femenina, la representant de la UdL va fregar el metall. Sandra Sarri va ser quarta en una prova liderada per Judit Llavero, de la UB. El Campionat d'Espanya Universitari d'aquesta modalitat es farà a La Morgal (Astúries) el proper diumenge 27 de març.

Dins dels campionats universitaris catalans, la UdL coordina enguany les fases finals de bàsquet, futbol, futbol sala, handbol, hoquei patins, voleibol i waterpolo. Les competicions d'aquests esports d'equip tindran lloc el proper mes de febrer. Pel que fa als individuals, la Universitat de Lleida també organitza les proves de tennis taula i tir amb arc.