23 de maig de 2006

La UdL aprova la convocatòria de 21 places de professorat de nova creació

El Consell de Govern de la Universitat de Lleida ha aprovat avui la convocatòria de 35 places de professorat per al curs vinent, a temps complet i a temps parcial, de les quals 21 són de nova creació per l’adaptació als nous ensenyaments de l’Espai Europeu d’Educació Superior.

Altrament, el Consell també han autoritzat la signatura d’un conveni de col·laboració entre la UdL i la Fundació Manuel de Pedrolo que té per objectiu, entre altres, desenvolupar activitats de recerca d’interès comú per a ambdues institucions, i potenciar treballs d’investigació relacionats amb l’obra i figura d’aquest escriptor tan vinculat a Tàrrega.

A més a més, els membres d’aquest òrgan de govern de la UdL han aprovat incentivar i donar suport a la col·laboració entre grups de recerca consolidats i altres que no ho siguin de la mateixa Universitat de Lleida per tal de potenciar els treballs d’investigació dels darrers.

Finalment, el Consell de Govern, ha decidit que, per a la propera Festa Major de l’Estudiantat, que se celebrarà el 26 d’abril de l’any vinent, l’horari de les classes sigui només de vuit a onze del matí. Així, el Consell s’ha fet ressò de les peticions que el Consell de l’Estudiantat va fer durant la recent Festa Major d’enguany en aquest sentit.