23 de febrer de 2007

Una dissenyadora de Golmés guanya el 10è concurs de cartells de la Universitat d'Estiu

Cartell guanyador Universitat d'Estiu 2007 Eva Olaya Martín, una dissenyadora de 29 anys nascuda a Golmés, ha guanyat el 10è concurs de cartells per anunciar l'edició d’enguany de la Universitat d’E stiu de la UdL, que ha de celebrar-se a La Seu d’Urgell del 10 al 20 de juliol.

Olaya, que va estudiar a l’Escola Municipal de Belles Arts de Lleida i que actualment cursa estudis de publicitat a la UOC, ja té un premi de disseny, concretament el 3r premi 2003-2004 per a joves dissenyadors que atorga la Fundació Signes, amb seu a l’Hospitalet de Llobregat.

El jurat integrat per Xavier Goñi (coordinador tècnic del Servei de Reproducció d’Imatge de la UdL), Eugènia Besora (responsable d’Iniciatives Plàstiques de la UdL), Marta Pallarés (directora de l’Escola Municipals de Belles Arts de Lleida) i Llorenç Melgosa (dissenyador), reunit avui, ha triat com a guanyador el cartell “Gaudeix de l’estiu”, obra d’Eva Olaya, entre un total de 28 propostes. Totes elles poden veure’s fins al proper 9 de març a la planta 0 del Centre de Cultures, al campus de Cappont.

Segons l’autora, el cartell pretén reivindicar els aspectes positius de l’estudi, associant-los a quelcom fresc i engrescador i enfrontant-los al tedi o l’a vorriment . Així, a l’o bra guanyadora es combinen lletres amb elements estiuencs com ara palmeres.

El premi únic del concurs de cartells de la Universitat d’Estiu està dotat amb 1250 euros, tributs inclosos, i serà lliurat durant la sessió inaugural de la Universitat d’Estiu que tindrà lloc a l’Ajuntament de La Seu d’Urgell el proper 10 de juliol.

Concurs per al disseny de la carpeta de la UdL

D'altra banda, Anna Martínez Turull, estudiant de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària, ha resultat la guanyadora del concurs d'idees per al disseny de la carpeta de la UdL 2007-2008, amb l'obra /En moviment/. Aquest disseny ha obtingut el 47,82% dels vots emesos, via web, per part de la comunitat universitària.

Així mateix, el guanyador d'una nit a l'Hotel Termes de Montbrió que se sortejava entre tots els votants, ha estat també un estudiant d'ETSEA, Carles Castaño.

Del 20 Febrer al 9 de Març de 2007
Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera (Campus Cappont)

Mostra 10è concurs de cartells Universitat d’Estiu'07

• Oficina de la Universitat d'Estiu