22 de febrer de 2011

La natura, protagonista de les audicions de Ciències de l'Educació i la Banda Municipal
audio
Audicions de Ciències de l'Educació de la Universitat de Lleida a l'Auditori [+] AMPLIAR IMATGECom sonen els contes? es va representar al 2010

Professorat de la Facultat de Ciències de l'Educació coordina les audicions per a escolars que comencen aquest dijous, 24 de febrer, a l'Auditori Municipal Enric Granados de Lleida. En la iniciativa també participa estudiantat de la UdL, la Banda Municipal de Lleida, l'Institut Municipal d'Educació (IME) i el Centre de Recursos Pedagògics del Segrià.

El medi ambient és enguany protagonista del programa, amb els muntatges Música i natura, coordinat pel professor Jordi Cano; i Sents com la natura canta?, coordinat per la professora Maria Alba Herrera. El primer, dirigit a nens de primer d'ESO, es representa el dia 24 a les 10.00h i les 11.00h. El segon, pensat per a nens de tercer de primària, tindrà lloc el 16 de març en tres passis a les 10.00h, 11.30h i 15.30h. Herrera explica que "a través de la música, anem des del Big Bang fins a l'actualitat, intentant donar el missatge que la natura s'ha de cuidar i respectar i que hem de plantejar-nos un nou món entre tots".

Aquests espectacles suposen la cinquena col·laboració de Ciències de l'Educació amb la Banda i l'IME. Els primers van ser En un lloc de... , basat en l'obra del compositor Ferrer Ferran, per a nois de primer d'ESO; Un dia al circ de James Curnow, per a nens de cicle inicial de Primària; Bandes al voltant del món, per a alumnes de cicle mitjà; i Com sonen els contes?, també per a nens d'entre 8 i 10 anys.