22 de febrer de 2007

Més de 1.200 alumnes de secundària ens visiten en la 14ena Jornada de Campus Oberts

Jornada de Portes Obertes Coneix la UdLEls diferents campus de la Universitat de Lleida acolliran divendres un total de 1.208 estudiants i 26 professors de secundària en la 14ena Jornada de Campus Oberts: "Coneix la UdL" que organitzen cada any el vicerectorat d'Estudiantat i el Servei d'Extensió Universitària. Aquesta jornada pretén donar a conèixer la UdL als futurs estudiants universitaris, mitjançant visites guiades a les instal·lacions i serveis universitaris i xerrades informatives sobre els estudis que s'imparteixen i sobre els serveis i prestacions que ofereix la UdL, com ara correu electrònic, aules d'informàtica, biblioteques, laboratoris, tutories individualitzades, programes de mobilitat, carnet universitari entre d'altres.

La Jornada començarà a dos quarts de deu del matí, hora en què els estudiants arribaran a cadascun dels campus. Tot i que la companyia d' autobusos de Lleida reforçarà les línies amb destí als diferents campus universitaris, els alumnes que hagin de traslladar-se a la Caparrella, Agrònoms i Ciències de la Salut, tindran també la possibilitat d'agafar autobusos gratuïts que sortiran de davant de l'edifici Rectorat (Rambla d'Aragó) a les 9 del matí. Els alumnes que visitaran la UdL són del darrer curs d'ensenyament secundari de diferents centres de Lleida i comarques, així com de la Franja de Ponent, i d'una escola d'Amposta.

Els centres que rebran més estudiants seran la Facultat de Ciències de l'Educació, amb 311, seguida de la Facultat de Dret i Economia, 227, i l' Escola Politècnica Superior, amb 217. Pel que fa als professors que els acompanyen, seran rebuts pel rector, Joan Viñas, a les 10 del matí al Rectorat, i seguidament participaran en diferents xerrades informatives sobre l' Espai Europeu d'Educació Superior, les titulacions i els serveis de la UdL, així com sobre formació, innovació i recerca, que seran impartides pels vicerectors Isabel del Arco i Xavier Gómez, i el director de l'ICE, Ramon Rourera. La jornada d'acollida per al professorat de secundària finalitzarà amb un col·loqui on hi participaran els representants acadèmics de cadascun dels centres de la UdL.

D'altra banda, el proper dissabte 3 de març, tindrà lloc la III Jornada de Campus Oberts per a pares i mares d'estudiantat de batxillerat i cicles formatius de grau superior, amb l'objectiu que els pares i les mares dels futurs estudiants universitaris tinguin un primer contacte amb l'entorn on es desenvoluparà la vida acadèmica dels seus fills. El programa de la jornada inclou visites als diferents campus i la presentació de cadascun dels centres a càrrec dels seus respectius responsables. La jornada finalitzarà amb una recepció del rector i del president del Consell Social de la UdL, Josep Maria Pujol.

fletxa-gris Més informació

Jornada de Portes Obertes Coneix la UdL Jornada de Portes Obertes Coneix la UdL