22 de febrer de 2006

Oriol Yuguero, president dels estudiants de Medicina de Catalunya

Oriol YugueroEls estudiants de Medicina catalans han escollit avui Oriol Yuguero, estudiant de quart d'aquesta especialitat de la Universitat de Lleida, president del nou Consell d'Estudiants de Medicina de Catalunya (CEMCAT).

Els representants de la UdL, la UB, la UAB i la URV, que ha delegat el vot perquè no ha pogut assistir a l'assemblea, han aprovat per unanimitat els estatuts del CEMCAT i han escollit, amb el 100% de vots a favor, el president (Oriol Yuguero, de la UdL), la secretària (Raquel Alcaraz, de la UAB) i la tresorera (Marina Cámara, de la UB).

Yuguero, que s'ha mostrat satisfet pels resultats de l'elecció, ha destacat que "començarem a treballar a partir de demà mateix" i ha manifestat que "la trobada de la delegació dels estudiants amb el rector ha estat molt fructífera".

Joan Viñas, en qualitat de rector de la UdL i de president de l'Associació Catalana d'Universitats Públiques (ACUP), ha rebut aquest migdia els representants dels estudiants de Medicina de Catalunya, als quals ha transmès la importància d'organitzacions com la que avui s'ha constituït a Lleida.