21 de juliol de 2009

Premien els estudiants de la UdL per la seua actuació en el Parlament universitari. Van ser els més actius en l'elaboració i defensa de la llei de seleccions esportives catalanes

Estudiants de la UdL al Parlament a la V Simulació Universitària
[+] AMPLIAR IMATGE Els estudiants de Lleida amb el vicerector Xavier Gómez, al centre
Deu estudiants de la Facultat de Dret i Economia de la UdL i alumnes de la Universitat Oberta de Catalunya lleidatans, van ser guardonats el passat divendres amb el Premi especial al grup més actiu de la V Simulació Universitària, que va tenir lloc del 13 al 17 de juliol a la mateixa seu del Parlament de Catalunya.

En aquestes jornades que se celebren cada any, hi participen delegacions d'estudiants de totes les universitats catalanes que, repartides entre sis grups parlamentaris, han de simular sessions i comissions parlamentàries com si fossin els veritables diputats i diputades de la Cambra.

Enguany els estudiantats han treballat en el projecte de llei de federacions i seleccions esportives catalanes, que finalment va ser aprovat per majoria. El nivell d'implicació en l'elaboració de la llei i la seua defensa per part dels estudiants de Lleida els ha merescut el premi especial d'aquest V Simulacre.

Dels estudiants de la UdL, Manel Hervàs, va actuar com a portaveu del grup roig (PSC), mentre que a Joan Carles García, li va tocar ser el president de la Generalitat. La resta de l'equip estava format per Marta Cuello, Ursula Mas, Guiomar Miquel, Núria París, Anna Portella, Mariona Roig, Anna Sentís i Josep Maria Serrador. Tots ells han estat preparats per la professora de Dret, Dora Padial.