20 d'octubre de 2009

La UdL coordina dos observacions astronòmiques públiques aquest dissabte, 24 d'octubre, des de la passarel·la de Cappont

L'equip de la UdL es proclama campió de la V Lliga de Debat Universitari
Participants en la sessió del passat 6 de març
La primera sessió, que tindrà lloc entre les 11.00h del matí i les 14.00h, consistirà en una observació solar fent servir tres tècniques diferents: la projecció solar, la utilització de filtres específics i els telescopis solars. La segona serà nocturna, a partir de les 19.30h del vespre i fins les 23.00h. En aquest cas, els assistents podran observar la Lluna i Júpiter. Durant les dos observacions també es repartiran tríptics i dossiers explicatius.

Les sessions estaran dirigides per Fernando Guirado, professor de l'Escola Politècnica Superior de la UdL, acompanyat per altres membres de la Societat Astronòmica de Lleida. La UdL ja ha organitzat dos observacions astronòmiques públiques en aquest Any Internacional de l'Astronomia. La primera va tenir lloc el passat 6 de març i la segona, el 2 d'abril.

print enrera pujar