20 d'octubre de 2008

. FIRA / La UdL viatja a la Xina per presentar tota la seua oferta educativa, aprofitant la China Education Expo 2008

Representants del Servei d'Extensió Universitària i de l' Oficina de Relacions Internacionals s'han desplaçat a Beijing per donar a conèixer les titulacions i els màsters oficials de la Universitat de Lleida, coincidint amb la China Education Expo 2008 que s'ha celebrat al China World Exhibition Hall els dies 18 i 19 d'octubre. L'estand de la UdL ha compartit espai amb 42 expositors espanyols a través de l'Institut Espanyol de Comerç Exterior (Icex), que coordina la presència de les universitats i altres centres d'ensenyament de l'Estat.

A banda de les activitats al recinte firal, els expositors han mantingut una reunió a la seu de l' Instituto Cervantes amb responsables d'aquesta institució pública a Pequín, la Conselleria d'Educació d'Espanya a la Xina, l'Oficina Comercial i la Chinese Education Association for Internacional Exchange.

[+] AMPLIAR IMATGE. La Universitat de Lleida, present a la Xina