20 de juliol de 2010

La Diputació aporta 120.000 euros per potenciar la docència i la recerca a la UdL
audio
Conveni Universitat de Lleida - Diputació de Lleida
[+] AMPLIAR IMATGEGilabert i Viñas signant el conveni
Foto: Diputació de Lleida

Aquesta quantitat, que comprèn les anualitats 2010 i 2010, té com a objectiu col·laborar en el desenvolupament de projectes destinats a reforçar la qualitat de la docència, impulsar la investigació, millorar l'eficiència de la gestió acadèmica, facilitar l'accés a programes de formació contínua i potenciar la projecció internacional i l'oferta cultural de la Universitat de Lleida.

Avui, el president de la Diputació, Jaume Gilabert, i el rector de la UdL, Joan Viñas, han signat el conveni de col·laboració que ratifica el compromís de l'ens provincial amb la Universitat. Tant Viñas com Gilabert han destacat el paper de motor del territori que és la UdL i la importància que per a la institució té aquest ajut.