2 de juliol de 2010

L'ACUP convida la comunitat universitària a refermar el seu compromís amb l’autogovern de Catalunya
audio
acup_cabeceraL'Associació Catalana d'Universitats Públiques (ACUP), arran de la sentència del Tribunal Constitucional en relació al recurs presentat davant l’Estatut, ha emès el següent comunicat:
  1. Com a representants de les universitats catalanes no podem deixar de constatar l’enorme disgust amb què una majoria dels catalans reben la rectificació que fa el Tribunal Constitucional d’allò que havia aprovat el Parlament de Catalunya i les Corts espanyoles i que el poble català havia referendat;

2. En aquest sentit, donem ple suport al Parlament de Catalunya, al Govern de la Generalitat i a les institucions de la societat civil catalana en la seva resposta davant la sentència del Tribunal Constitucional i convidem a la comunitat universitària i a la ciutadania en general a sumar-se a la manifestació convocada el proper 10 de juliol en defensa de l’Estatut.

L'escrit el signen els rectors i rectores de la Universitat de Lleida (UdL), la Universitat de Barcelona (UB), l'Autònoma de Barcelona (UAB), la Politècnica de Catalunya (UPC), la Pompeu Fabra (UPF), la Universitat de Girona (UdG), la Rovira i Virgili (URV) i la Universitat Oberta de Catalunya (UOC).