19 de maig de 2011

Les creacions de Judith Sol Dyess, al fons d'art de la Facultat de Ciències de l'Educació
audio
Ciències de l'Educació de la Universitat de Lleida [+] AMPLIAR IMATGEJudith Sol debatent amb alumnes de la Facultat
FOTO: UdL

Dos obres de l'artista d'origen lleidatà, Judith Sol Dyess, es poden veure des d'avui a la segona planta de la Facultat de Ciències de l'Educació. Els quadres, realitzats enguany, han estat donats avui al centre per l'artista. Són dos collage que combinen tècnica mixta que porten per títol Lligats, trencats, igual, i Mes filles al cel.

L'acte, ha comptat amb la presència de la degana de la Facultat, Maria Pau Cornadó, professorat i alumnat del centre, els quals han pogut escoltar i parlar amb l'artista de la seua obra i debatre sobre els vincles i els beneficis que té l'aplicació de les arts plàstiques en el vessant educatiu.

Sol Dyess viu actualment als Estats Units, on conviu amb el professor de l'Institut d'Art de Chicago i conegut artista plàstic, John E. Rozelle. Amb la incorporació d'aquestes dos obres, s'amplia el fons d'art amb el que compta la facultat i que està conformat per diferents peces de Guillem Viladot, Jesús Moncada, Albert Bayona, Garcia Sarramona, Teresa Vall Palou i Jordi Jové.