19 de juliol de 2013

Renovat el conveni per fer pràctiques en parcs naturals i el Servei d'espais protegits

Conveni Departament Agricultura i UdL
[+] AMPLIAR IMATGEEl conveni s'ha signat avui al Rectorat /
Foto: UdL
baixcorva
El conveni de cooperació educativa entre el Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural (DAAM) i la Universitat de Lleida (UdL) per a la realització de pràctiques acadèmiques externes que mantenen ambdós institucions des del curs 1998-1999, s'ha renovat de nou per un any.

Avui, el conseller Josep Maria Pelegrí i el rector de la UdL, Roberto Fernández han signat l'acord que permetrà a uns deu alumnes dels graus d'Enginyeria Agronòmica i de Forest que s'imparteixen a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària (ETSEA), fer una estada en pràctiques duent tasques de suport a les diferents àrees dels parcs i del Servei d'Espais Protegits com ara: seguiments de bases de dades, d'àrees de lleure, espais naturals, arbres monumentals, projectes i informe, segons s'indica en el conveni. L'any passat es van poder beneficiar de les pràctiques un total de 19 alumnes. A l'acte també ha assistit el director de l'ETSEA, Narciso Pastor.